Influensan från helvetet

Hallå där, det var ett tag sen. Men livet rullar på. Allt är väl sådär. Människorna runt omkring mig är det bästa som finns just nu. Det är snart sommar, men det betyder att det är vår nu och att det är pollentider. Jag har varit sängliggandes i mer än en vecka nu. Influensan har hittat mig. Fy fan vad detta är tråkigt. Det är jättefint väder och alla är ute och har det mys men jag ligger här och bara snorar ner mig själv. Usch! 

Snart är det också ett år sedan jag träffade min bättre hälft. Det här året har gått så jäkla fort. Jag ska kämpa för att det ska bli en evighet tillsammans. Jag får både somna och vakna bredvid mitt livs kärlek <3 åh vad jag älskar dig min bästa 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0