Gårdagen och idag

Igår kväll så var det en händelserik kväll. Kände mig så sjukt ledsen när jag åkte hem från jobbet, när jag vet att jag aldrig kommer att komma tillbaka.. Åkte och köpte mat med mamma. Då det bara blev kaos. Men det löste sig, skönt det. Sen så när jag ska åka in till stan, tar bussen till Spånga för att sen ta pendeln. Men då åker pendeln ifrån mig, och jag får sitta och vänta i en halvtimme. Kallt och otroligt oskönt. Men sen möter jag Ebba och Åse. Åker till retro, då får jag ett sms, från en avskyvärd person... Droppe efter droppe liksom. Men sen fick jag min öl, och träffade mina pojkar. Och sen drog vi till marquise och dansade och träffade Ebbas ex och en gammal flamma till mig. Hahaha 
Kom hem sju imorse. Och ikväll ska vi fira mamma som fyllde år igår. Ska blir riktigt jävla mysigt. Träffa mina favoriter och idoler. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0