En bättre helg

Jag har haft en riktig härlig helg. Som började i fredags med mina närmaste och käraste ❤️ Fy fan va glad jag är att jag har min moster och morbror som dessutom är mina absolut största idoler. 

Sen drog jag ut med Ebba och träffade stenis och Josef. Det var riktigt kul, blev amba och dans. Och slutade med att vi drog hem till killarna i Tyresö. Hängde där hela dagen igår. Otroligt jävla mysigt. Igår kväll var jag med mina bästa pojkvänner. Gosmys 

Och idag var jag med min syster som jag aldrig fick. Helt sjukt mysigt. Så himla underbart att få prata med henne med en massa uppdateringar och mys. 

Imorgon börjar en ny vecka och jobbsökande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0