Huvudet sprängs vilken sekund som helst

Jag lever gott folk. Jag jobbar, kommer hem eller åker vidare och träffar min fina vänner, och lite sömn på det. Nu jävlar lever man i ett mönster, som man ska fortsätta göra i ett antal år till. Galet! Men jag älskar mitt jobb iallafall, så det är grymt. Imorgon är det fredag, veckorna vara flyr iväg. På lördag ska jag faktiskt jobba på bowlingen, som jag inte gjort på ett halvår typ, så det ska bli kul. Sen ska jag tillsammans med Amanda åka hem till hennes syster för lite födelsedagsmiddag, jättemysigt. 
Sen vet jag inte vad som händer. Vi får väl se! 

Nu ska jag sova, för imorgon ska jag lära mig ett nytt växelsystem. Tjohooo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0