Höst och mörker

Ligger här i sebbes säng och lyssnar på min höstlåt. Tänker bara på för typ tre fyra år sen, då jag lyssnade på den första gången på hösten. Den är så himla mysig. Låten heter we've got tonight, med ronan keating. Hela det albumet lyssnade jag på varje morgon innan jag skulle till skolan. Då jag gick i högstadiet. Saknar det så enormt mycket. Så nu är det mycket minnen som ploppar upp. Jag blir faktiskt väldigt glad av att lyssna på den nu. Har inte riktigt vågat men nu tog jag mig i kragen och satte på den. 
Hade ju också en fin pojkvän då som jag förknippar låten till också. Just den tiden. Fruktansvärt mysigt. Men nu lever jag idag. Och kan bara blicka tillbaka och faktiskt bli glad. Som jag inte kunde göra förra året. Oj, från en sak till en annan. Men ja, nu kan jag iallafall tänka tillbaka och le, och det är så jävla skönt.

Nu ska jag låta den spelas om och om igen tills jag somnar. Godnatt 
 

Kommentarer
Postat av: ebzi

Du är bäst <3

Svar: Du är darling
jesssicca!

2013-10-29 @ 03:13:12
URL: http://ebbaskywalker.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0