You give me something

Idag blev det en hetsig morgon, men tillslut lugnade allt ner sig. Älskar mitt jobb med all äventyr. Sjukt jävla roligt. Sen begav jag mig hemåt och åt middag med födelsedagsbarnet pappa. Jag och mamma festade till det och drack vin. Gos! Sen tog jag en promenad och pratade med Linn i telefon i nästan två timmar. Jättemysigt. Har inte träffat henne sen i juli. Hemskt. Och nu har hon faktiskt fått jobb på Kontorsfixarna med mig, efter många om och men. Så kul! Så imorgon börjar hon, då kanske jag dyker upp och överraskar henne. Hihi 

Imorgon är det redan fredag, och jag bara älskar det. Veckorna går såååå sjukt fort, snart är det nyår liksom. Underbart! Haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0