Jag har tagit fucking studenten

Jag är så jävla bra! Jag har tagit studenten. Jag är så lycklig! Finner inga ord. Jag är så glad. Jag ska aldrig tillbaka till den där äckliga skolan igen.
Jag har haft den bästa dagen. Aldrig känt mig så lycklig som jag gjort när jag stod och dansade sönder, vinkade till alla slags människor och blåste i min visselpipa på flaket. Flaket var det bästa jag gjort i hela mitt liv. Jag älskar alla mina nära och kära som kom för att fira min dag. Jag är lycklig och mår så jävla bra! Och jag är så tacksam för allt mina fina föräldrar gjort för mig idag och överhuvudtaget. Kärlek rakt igenom.
Studenten kommer alltid att vara det bästa minnet. Så det så!
Godnatt från en obeskrivligt glad Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0