work it

Hallå där!
 
Jobbar på varje dag, de är jätteroligt, bara det att alla har typ semester så det är ganska tomt, nu sitter jag helt själv, haha lite läskigt. men de som är här är sköna människor. dessutom jobbar jag med en helskön bru som heter julia. gillar verkligen henne, hon är jättesnäll och rolig. så det är sjukt galet kul. får gå hem om en halvtimme. tiden går sååå sakta..
 
bor fortfarande hos min älskling. det är så jäkla mysigt att bo tillsammans med henne. vill inte hem igen, hahaha vill flytta in med henne föralltid. min bästa. saknar henne även fast vi sågs imorse liksom haha. snart är det helg igen, så skönt. då blir det nog en chillhelg igen som förra. om inte man ska ta och dra ut. lite sugen faktiskt. mm
 
 
 
 
nu ska jag väl låsa lite dörrar och sådär. vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0