Löjligt

Nu saknar jag min älskling så mycket så jag tror att jag går sönder. Det är löjligt att jag saknar honom så mycket efter vara en vecka. Men är man kär så är man. Tror att alla varit där. Och nu är jag där igen. Skönt dock att man får en positiv respons. 

Ikväll har jag bara kollat sunes jul i min säng. Så jävla rolig julkalender. Fan vad jag skrattat. Känns som att det är min familj. Haha samma lika liksom. 

Imorgon vet jag inte riktigt om jag ska bli klar med min julshopping, eller om jag ska vänta till söndag? Det är frågan. 
Ska kanske vara barnvakt åt mina extrasmåbrorsor. Hoppas det iallafall. 

Snart är det julafton. Ingen julkänsla. Jävla skit. Men det är vara att fortsätta kolla gamla julkalendrar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0