Fuck nyårsafton

Okej, imorgon är det allra sista dagen på ett stört händelserikt år, på både ont och gott. Jag har blivit en sjukt starkare människa. Jag har fallit många gånger, men ställt mig upp igen. Jag har mått bra och sämre. Jag har skrattat och gråtit. Jag har helt enkelt levt. Men för det mesta har jag mått sjukt jävla bra. Har haft den bästa dagen i mitt liv - studenten. 
Har träffat så mycket intressanta människor. Ja alltså herregud vad man gått igenom mycket på ett litet år helt seriöst. Haha! Galet värre. Men jag har insett det bästa. 
Ta dagen som den kommer. Jag kan ändå inte göra något som kommer hända om fem minuter, bara tänka annorlunda.


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0