Sleeeeeep

Denna jävla vecka har typ varit en utav de sämsta jag varit med om. Men tack och kobbar jag haft mina brudar. Det har bara gått nerför, för exakt alla. Vi har bott hos cora på rindö. Sjukt jävla mysigt, men det har hänt en massa skit. Som förstörde lite grann. Men nu har vi Nog kommit närmre varandra vilket känns bra. Hade konsert igår, gick faktiskt väldigt bra. Och idag var det nationella i svenska, skrev i fem timmar.. Fy fan alltså, men men nu är det gjort. Och ikväll var jag, bästis och Ebba på näääk och nimo, det gjorde min vecka. Vilken jävla lycka! Kärlek till dom.
Har inte sovit så jättebra i veckan, så nu ska jag äntligen få sova. Helt otroligt skön t. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0