paps

ska det behöva en sån där hemsk händelse för att man ska inse hur mycket en person betyder för en. Det gjorde obeskrivligt jävla ont i mitt hjärta när jag fick veta att du hade ont. Det kunde varit värre. TACK OCH LOV att det inte var så. panik gånger tusen. Finaste pappa, jag vill behålla dig livet ut. tack för att du finns. förlåt att jag är en riktigt bitterfitta mot dig ibland. fyfan va hemsk jag är. jag älskar dig så himla mycket. du är mannen i mitt liv. och kommer alltid att vara det. Jag ska visa mer kärlek till dig. Du är värd det allra bästa pappa. Tack för att du alltid ställer upp för mig och att du tror på mig. 
Kan inte sluta tänka på det. Usch... tårarna bara rann, och det gjorde fruktansvärt ont. Men som sagt. det kunde varit värre. 

Pappa, nu lever vi! du och jag. jag och du. vi. vi två. 


Du är så fin.

Kommentarer
Postat av: <HUIDgcibvCora

Vad hände? :((

Svar: kan berätta när vi ses<3<3 pusss
jesssicca!

2012-06-17 @ 20:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0