Det blev ju bra ändå

Det blev inget dalarna. Mamma och pappa åkte in med Elvis imorse. vi fick veta att vårt lilla lejon hade hög feber och har vätskebrist. Så han var tvungen att stanna kvar över natten. Åh min lilla älskling. Hoppas vi får hem honom imorgon iallafall. Saknar honom. och jag tycker så jävla synd om honom. Han har ju mått jättedåligt :( så jag hoppas att han blir ompysslad på sjukhuset. Han fick till och med eget rum. Vilken lyxkatt! 
 
Men så idag har jag först haft en trevligt förmiddag med Bebbi, sen drog hon hem till Bålsta för att partaja. Och jag begav mig hem till Mathias familj för lite sill och potatis, tillsammans med min family. och sen då var jag med Mathias och Kristoffer som vi sen träffade efter lunchen. Det har varit sjukt mysigt. Så det blev en mycket bra midsommarafton trots allt. 
 
hur snygga? haha 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0