fuck

Det märks att det är fredag den trettonde.. har blivit sjuk, eller jag pollenallergin exploderade idag.. Plus att jag tänker sjukt jävla mycket på en viss person.. saknaden är tamefan riktigt stor.. åååååååååååååååh :'( fan också.. vill inte känna såhär. ska aldrig bli kär igen, inte alls nyttigt för mig. vill bara ha anledningar till att inte saknar honom. men åh..

helvete också. fan. orkar inte. Det har ju gått mer än en månad......................... blir helt tokig på detta.
INTE OKEJ JESSICA!

hejdå .

Kommentarer
Postat av: Therese

Jessica du är bäst va stark!<3

2012-04-15 @ 10:49:44
Postat av:

Jessica, det är så jävla jobbigt men jag vet att du klarar det. Finns inget du inte klarar, fina fina vän <3

2012-04-19 @ 17:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback