halsont är ju kul

Blev hemma idag. Vaknade med jätteont i halsen, aaj.. men nu är det betydligt bättre, behövde lite sömn. SÅ imorgon blir det skola oavsett vad. vill inte ha för mycket frånvaro. Fast jag bara älskar min skola, och alla människor. speciellt mina brudar i skolan. åh!
jobbade i helgen, jättekult. Amanda ska provjobba nästa fredag tillsammans med mig, det ska bli så kul!!
jag har fullt upp hela tiden känns det som. plus när man kommer hem ska så är jag så himla trött. all energi går till skolan. fast det är ju bara bra iförsig.

i helgen ska jag nog umgåsa med min fillekille :) hihi

nu måste jag skriva på min lilla text till historian, jäääättekul!


j

Kommentarer
Postat av: Coris

Jaa kom tillbaka imorrn c: <3

2011-09-06 @ 17:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0