trevlig helg

Som spenderades på jobbet. Idag var det ganska lite att göra, stod bara i kassan, svarade i telefonen. Stod och tittade på matcherna som spelades. Det var bara liga idag.
Dagen gick inte sådär jättefort med det gjorde verkligen ingenting. Jag hade roligt ändå. vilket är huvudsaken.
Nu dröjer det två veckor till tills jag ska jobba igen. Fast nästa måndag ska jag spela, tjohoo och saken blir bättre av att jag ska spela med min fina Sussie.

Jag har saker att göra hela veckan lång, så det känns riktigt bra.

Nu ska jag gosa ner mig i min sängoch se vänner tror jag. Godnatt


j

Kommentarer
Postat av: linn

ååå hihih neeej men det är ju värt ett försök ;)

men jag tänkte ju på dig, att du skulle ju följa med liksom, för det vore ju kuuul. Har också några som ville följa med, men det är inte säkert. men man kan ju alltid träffas där allihopa? :D för ååååå jag skanar dig rockolga!!! <3<3<3

2011-03-25 @ 15:46:49
URL: http://liiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0