massa mys

Gårkvällen spenderades hemma hos min anamanana, där också hennes syster Emmy, plus att robin och filip kom till henne också, vilket var en rolig överraskning. Vi fikade, jag och amanda bytte lite juklappar haha :D
det var verkligen supermysigt!! speciellt att få träffa amanda igen efter ett långt hopp.
sen begav jag och filip hem till honom, promenaden hem var jätteläskig, för han skrämde upp mig. när vi kom hem till honom låg vi och tittade på 8 mile, sen slocknade vi mitt i filmen näsan, skön t.

idag har jag hunnit vara i vällingby, träffat emmy två gånger hihih, nu är jag hemma och vet inte vad jag ska hitta på, kanske ta ett varmt bad?
mm


j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0