shoppa

Idag har jag varit med mamma i Stinsen. Kom hem med massa nya plagg, jätteglad!!! hihi

Middagen i fredags var jättemysig. Åt jättegod mat. Det var ett sjukt fint ställe. Alla var så nöjda så.
Svärfar bjöd, hihi det gillar vi och tackar vi för. Kvällen fortsatte mycket bra. Jag följde med hem. Jag och älskling satt och pratade en massa och spelade tvspel. Sen bastade vi, riktigt mysigt var det. hett och mysigt!
Efter det tittade vi på film. Gick och la oss någongång, vet inte när, sen var det bara upp och hoppa vid halv åtta. Vi skulle åka till Centralen, för att Filip skulle åka tåg till Idre tidigt på morgonen. Jag ville följa med och vinka hejdå. allt gick jättefort. Lite sorligt att se tåget åka.
Åkte hem, för att göra mig iordning till jobbfesten som drog igång vid tolv. Det var en trevlig julfest haha.

Nu ska jag drick te och äta lite choklad.

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0