jabadabadoo

jag packar på för fulla muggar!

Var hemma hos min fina bästa vän amanda idag. OCH EMMY var där med! jättekuuuuuuuul hade vi.
jag och emmy blev ompysslade av vår fina mandis. TACK BÄSTA VÄNNEN MIN FÖR ALLT ALLT ALLT!!
har haft sååååå himla mysigt. jag blev klippt, noppade ögonbryn + färgning på brynnen och fransarna. galet bra! nu känner jag mig sommar fräsch. eller något sånt. så fick jag mat också. hihihihi jetegott
amanda följde med mig en bit med hennes söta hund, honom fick vi båda hålla i vid ett tillfälle, då han försökte hoppa på en annan hund, det var ett äventyr ihih

nej, nu måste jag fortsätta med min packning.. gaaaaaaaaaah

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0