bla bla

Jag vet att jag är förbaskat dålig på att uppdatera, men vem fan läser min blogg liksom? :p haha

Aja, imorgon bär det av till fina dalarna för att fira midsommar hos morfar min. Det ska bli såå mysigt! Vi ska åka vid åtta imorgonbitti. härliga tider! tar ca 4 timmar att åka. Så vi kommer fram till lunchen. Filip ska komma dit också, han är i idre, som ligger i dalarna. Så han kommer också. JÄTTEGLAD! saknar honom jättemycket. Så det ska bli riktigt mysigt att få fira midsommar med honom i år igen.
Förra året var vi ju på Gotland. Saknar jättemycket!

Ja, nu ska jag väl kanske börja packa lite smått medan jag väntar på att amanda ska höa av sig. Idag ska jag vara med henne. Hon ska klippa mig.

j

Kommentarer
Postat av: Amanda

JAG LÄSER DIN BLOGG FAKTISKT ! :D

2011-06-28 @ 11:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0