överraska

Jag fick ett spratt efter middagen och åkte till jobber för att överraska Sussie som jobbade. och så saknade jag henne så mycket också. Hon blev så glad så! vi dansade lite, hann prata en massa och så hjälpte jag henne att duka av. Det var skoj! hon fick sluta en halvtimme innan så vi åkte hem till henne, så fick jag träffa hennes söta söta söta lilla kattunge turbo. oj oj ooooj va söt han var! Sussie var så snäll som gick med mig hem :) TACK! ♥
Det var så kul att äntligen få träffa sus igen. Hoppas vi ses så snart som möjligt igen! pussar på dig


j


Kommentarer
Postat av: Sussie

Gulle dig! Love you <3<3

2011-02-28 @ 21:03:39
URL: http://hellosus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0