mitt lilla lejon

Min ena katt Elvis kom hem skadad igår på morgonen. Ganska stort sår, jag övertalade mamma och pappa att ringa till vetrinären för en tid. Vi fick tid senare på dagaen, vi fick veta att de skulle ha kvar honom ett tag, när vi kom tillbaka för att hämta honom, satt han i buren med en liten tratt på sig, han var väldigt trött. vi fick se vad de hade gjort, de såg riktigt äckligt ut, massa blod :( kunde inte titta.. han har typ 4 slangar runt såret. ååh :( det är såå synd om honom. han bara gick runt här hemma och vinglade. han var väldigt groggy. men senare på kvällen blev han pyttelite piggare, han var kelig till och med. han störde sig på tratten. nu ligger han och sover under jeppes säng :(

åh min lilla bebis

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0