scengymnasiet

Imorse klockan 06.45 gick jag hemifrån för att möta Linn pinn pinne. Vi skulle börja vårt låånga äventyr till skärholmen. Där vi skulle göra audition på scengymnasiet. Det var en rolig och händelserik resa.
Det gick sjukt bra för oss båda på vår audition. Så det känns grymt bra det!
Kom tillbaka till skolan, till sista lektionen. Sen åkte jag och F hem till honom. han pluggade franska.
Vi åt middag, mycket trevligt! det är det alltid! Sen var han att springa, för han skulle bort och spela basket match. så då fick vi springa, eller han iaf! medan jag tog en härlig promenad hem.
sen gick jag ut en timme och fotograferade.

Imorgon är det min allra sisa audition, på rytmus. och där måste det gå BRA!

j



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0