nu i slutet..

Herregud vad saker kan bli stora ibland. vi älskar drama drama drama!, men ibland blir det tamefan för mycket.

Miranda, finns alltid här om du behöver prata! ♥

Träffade underbara Sussie idag, träffade henne senast i början av januari, så ja vi hade mycket att prata om, eller jag hade mycket att berätta för henne. hihi! Märkte hur mycket jag saknat henne! vi prata helt oavbrutet i 2 och en halv timme. ME LOVE! Hoppas vi hittar en bra dag nästa vecka, känner att jag inte fick ut allt jag måste berätta. har massor av saker som jag måste berätta! så ja, jag längtar tills vi ses nästa gång, nästa vecka alltså!


nu ska jag se fuskbyggarna med mamma och äta ben and jerry's


j

Kommentarer
Postat av: Sussie Natalie

vi ska klämma in en dag för oss :D

2010-03-17 @ 21:39:17
URL: http://hellosus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0