mysig helg

gårdagen blev vädligt lyckad. Vaknade vid elva, åt frukost sen dammsög haha jag hela huset. Sen vid halv tre gick jag och Filip på en lååååååååång promenad, det var så sjukt mysigt i det fina vädret.
sen vid fyra gick vi hem till mig. Då vi skalade potatisen till middagen. sen vid sex kom hans föräldrar. Så åt vi och pratade massor, det var hur trevligt som helst verkligen! myspys på högsta grad!
Jag följde med dom hem, jag sov där.

Idag har jag varit i vällingby tillsammans med mamma och Linn och hennes mamma. Vi fikade, det var mysigt.
Sen började mitt och mammas stoooora äventyr. Vi åkte till sickla för att se var Rytmus ligger, eftersom jag ska dit på tisdag och göra audition. Då passade vi på att träffa min kära morbror som jobbar där. Det var kul att träffa honom efter så lång tid.

imorse när jag vaknade och såg att det snöade så började jag gråta. jag orkar inte!
Jag vill döda snön, går det??
jag kan försöka iallafall! hoho

Nu blir det ett hett bad. gott!

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0