jag har världens roligaste moster

Igårkväll var jag hemma hos mormor tillsammans med min familj och moster. Det var sjukt mysigt verkligen.
mormor hade gjort sina berömda pajer, så det var grymt! Det var så himla roligt. Min moster Laila är ju så otroligt rolig. Jag fick massa skrattattacker igår, tack vare henne. Hon är såååååååååååååååååååååååååååå rolig!
skrattade nog nonstop. Alltså blev det en riktigt rolig och trevlig kväll hemma hos mormor min.

vi kom hem vid halv elva, då gick jag bara in och hämtade mina grejer och sen mötte jag Filip.
Vi tittade på tv en stund sen kunde vi inte hålla våra ögon öppna, då gick vi och la oss och somnade snabbt.
men det var ändå myspys. alltid lika mysigt att sova med honom. Då är jag som tryggast!

j

Kommentarer
Postat av: Tobias

tack snälla du :D vad glad jag blir

2010-03-28 @ 20:42:36
URL: http://grymtroligperson.se/
Postat av: Tobias

Hur gott som helst ;)

2010-03-28 @ 21:15:13
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0