italy

Igårkväll åt jag middag tillsammans med min underbara sus. Jättemysigt! pratade om allt typ, som vi brukar. yes, så fick hon träffa Filip som spelade basket, så det var absolut inte planerat, så det var riktigt kul.
Tusen tack för igår min fina ♥

Sen träffade jag mina flickor en sista gång innan Italien, det var mysigt. Det blev inte så länge, men jag fick iaf träffa dom och det gjorde mycket ändå.

mötte pojken min, gick hem till mig. Vi låg och pratade fram till halv två sen slocknade vi båda. Idag åkte vi till idrottsmuseet, och åt på pizza hut. gott!

När vi kom hem drog jag och mamma till vällingby för att växla pengar till mig, plus att jag köpte en klänning också.

Nu ska jag börja att packa.

hörs senare

puusssssssssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0