victoria secret

Ska alldeles strax plugga lite spanska + historia. Sen ska jag baka chokladbollar som ska säljas på öppet hus i min skola på lördag. hoho!

idag var det en ganska soft dag. Musik - Engelska - Musikal. Det var sjukt kul att ha musikal igen. Har alltid roligt på dom lektionerna. Galet värre!

Imorgon är det redan fredag, vilket är hur skönt som helst! underbart verkligen. Hittar väl på något med tjejerna efter skolan. Sen på lördag ska jag till vällingby på dagen för att köpa en ny mascara. sen på kvällen blir det bio med älskling + Miranda och hennes pojke Albin. Ska bli hur kul som helst! Sen ska jag sova hos F, för aldrig att jag kommer sova själv efter en skräckfilm. haha! 

 

 j

Kommentarer
Postat av: Johanna:)

åh du och filip är så söta tillsammans! :)

2010-01-14 @ 17:10:22
Postat av: Johanna:)

åh du och filip är så söta tillsammans! :)

2010-01-14 @ 17:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0