ice cold

Har sovit hos min älskling två nätter i rad nu, man kan tro att jag har flyttat hemifrån, det har jag nästan! hihi
Har varit sjukt mysigt, Igår tittade vi på dawn of the dead världens sjukaste film, jätteäcklig! men jag får skylla mig själv, för det var jag som ville se en skräckfilm, haha! tur att jag hade Filip bredvid mig. Jaja, annars har det varit grymt underbart!

ikväll har jag, Linn, Victoria och Therese åkt pulka, eller egentligen inte pulka, det blev bara på rumpan, det var en isig backe, galet kul faktiskt. Det ska vi göra imorgon också. På dagen, det ska bli skoj.

Nu ska jag göra lite varm choklad tror jag, och kanske hitta något gott och äta. Ikväll blir det vänner, som jag inte sett på evigheter, känner panik över det. hahaha 

j 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0