galet spännande match

Kände mig vääldigt duktig att jag gick upp halv nio imorse. Men det visade sig att jag kunde ha fått sova längre, men jaja. finalmatchen idag var nog den mest spännande match jag någonsin sett Jeppe spela. Det var galet, jag skrek som en tok. haha! Stackars Jeppe! Jeppes lag spelade mot ett annat BP lag. där hans förra fotbollskompisar spelar nu. Det belv förlust för Jeppes lag med 3-2, det kunde ha blivit helt annorlunda. Det var en glaen match iallafall. Men jag är jättestolt över lillebror.

Nu ska jag hoppa in i duschen, jag fryser äckligt mycket!

Ikväll ska vi på middag hos mammas faster, sen ska jag sova över hos Filip. mysigt!

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0