lördagens sammanfattning

Gårdagen såg ut såhär:
Vaknade, åt frukost, bakade hela dagen, åt middag med familjen, gick hem till Victoria, Amanda kom, sedan begav vi oss till Palex, Miranda kom tillsammans med Albin, vi gick till ica, köpte godis, kom hem, satt och pratade om allt och inget i Palex rum, åt godis, tog helgalna bilder, helt plötsligt var alla, eller nästan alla jättetrötta, skulle lägga oss och sova, Palex och Amanda var hyper och skrattade åt allt, Miranda och Victoria somnade, men jag fick ligga och lyssna på Amadna och Palex som skrattade galet, jag frös riktigt mycket, jag hade på mig en t-shirt, tjocktröja, mjukisbyxor och strumpor, mitt täcke, två flisfiltar två vanliga täcken och sist men inte minst ett tjockt duntäcke, men jag frös ändå, amanda och Palex filmade när dom andra sov, jag skrek på dom att dom skulle vara tysta, sen vaknade jag av att jag var jättevarm, och tillslut var det alldeles tyst och skönt, då kunde ALLA äntligen sova! Sådär det var min helcrazy lördag! hoho

Nu måste jag plugga till matteprovet osm vi har imorgon. blääääääääääää!

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0