sigge är kelig

Gårdagen var jättemysig. Firade lille Jeppe som blev 12 år igår.
Mormor, Karim, låtsas morfar, victoria + hela hennes familj och Filip var hos oss för att fira.

Kvällen spenderade jag med min älskade vän Victoria. Vi var ute och hemma hos mig och tittade på min resväg till skolan, och gissade låt intron, galet galet!

Vid tio skjutsade mamma mig till Filip. Där hade han hans kompis Jesper dom tittade på en basketfilm. Men det slutade med att vi alla satt och pratade. många trevliga samtal hade vi.
När jesper drog vid halv tolv åt Filip lite middag.
Jag somnade snabbt efter det, medan han spelade lite.

Imorse fick jag frukost på sängen, det var länge sen jag fick det så jag blev väldigt glad!
Filip är så sweeeeeeeeeeeeeeeeeeet!

ikväll ska vi äta i vällingehus han och jag. MYSIGT!
sen hoppas jag på att få sova hos honom inatt igen, eftersom han drar snart...

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0