myspys

Igår tog jag en sooovmorgon verkligen. träffade victoria en liten stund, då vi lyssnade på musik och lite sånt där.

Sen vid fem gick jag hem till filip, men inte för att träffa honom utan hanna, hans storasyster. Vi tog bilen och åkte till brommaplan och mötte upp bella.  handlade lite grann inför kvällen.
Gick hem till Bella. Hon lagade maten, köttfärssås och spagetthi. Galet gott när man är HUNGRIG!
vi skrattade för det mesta hela kvällen. Det var verkligen jättekul att umgåsa med dem. så det ska vi göra om!
pratades om att träffas i helgen, så det hoppas jag på iallafall.


Idag ska jag och Victoria titta på Palex och Mirandas pjäs som de övat på under två veckor på kollo. ska bli mycket roligt.


j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0