början

ja, nu börjar dom 10 dagarna utan min älskling.

Just nu håller jag på att göra min iordning samtidigt som jag lyssnar på oskar linnros.
ska till sundbyberg idag och umgåsa med mamma och mormor. det ska bli mysigt det!
bara lite problem över vad jag ska ha för kläder. jobbigt läge, haha jaja, det löser sig.

ikväll åker pappa till jeppe och tittar på honom, det är fotbollscup hela helgen. önskar att jag kunde vara där.
saknar honom. vill ge honom en bamsekram efter det jag fick höra igår, jag är sååååååååå stolt över honom!

men imorgon ska jag, mamma, mormor och låtsas morfar till taxinge slott, om det blir bra väder, annars blir det något annat.

j


Kommentarer
Postat av: Sussie Natalie

tack va gullig du e :D



hang in there!! vi kan deppa tillsammans sis :)

2010-08-06 @ 18:35:53
URL: http://hellosus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0