Jessica fixar och trixar åt Sussie

Idag har jag varit med min underbara Susbus. Det var hur kul som helst att få umgåsa med henne. Det var så lääänge sen vi hittade på något, det blev vällingby. Hon shoppade litegrann, eller ja ganska mycket ändå. Medan jag gick runt och sa att hon kunde göra massa grejer helt själv, det är bara att sy lite grann.
Sen blev det fika och massa snack, det var riktigt mysigt måste jag säga. Det är det vi är bäst på, att prata om allt! Det tar liksom inte slut. Vi åt jättelånga baguetter. Det var galet gott.
Jag säger bara tack och lov att jag har dig Sussie! Du gör min dag verkligen! Du gör mig glad!

Tack för idag sis. Hoppas vi ses igen så snart som möjligt! och hoppas du hittar något att ha på dig imorgon. hihi

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0