fika är alltid lika trevligt

Idag var det extra dansträning i skolan. Det var sjukt kul verkligen! vi var ganska få, så det var skönt.
Grymt kul var det iallafall. Sen träffade jag Beckis, Miranda och Therese för en fika i Vällingby, det var jättemysigt.

Igårkväll var hur mysig som helst. Filip frågade om en mysig hemmakväll. Vad svarar man på det?
- JA JA JA JA!
Det blev det! Jag var snäll och gav honom massage, åt glass i stora lass och så tittade vi på Marley. HERRE MIN GUD säger jag bara, jag har aldrig gråtit så mycket för en film förut. Den var så otrligt bra, och fruktansvärt sorlig. Underbar film måste jag säga.
Det blev mys på högsta volym helt enkelt!

j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0