ville aldrig vända om..

Det var hur jobbigt som helst att åka till arlanda och sen bara åka i samma sekund! Jag var ju på Arlanda för inte alls så länge sen. I juli var det.. Imorgon är det precis ett år sen jag var i Turkiet första gången.
Jag ville verkligen hoppa in i min mosters resväska! hon är alldeles strax framme i stekheta Turkiet tillsammans med hennes tjejkompis Helena. ÅÅÅÅÅÅÅÅH! :'( :'(

Men jag har ändå bara haft det sjukt mysigt här hemma. Jag och jeppe fick välja middag idag, vi hittade ett recept på Tasteline, Fläskfilé med potatisgratäng. MUMS! plus peppersås! Vi satt hela familjen runt bordet med massa tända ljus! så himla mysigt!
Efter maten gick jag och jeppe in till ica för att handla lite godis, hela familjen tittade på Madagaskar 2, jätterolig film faktiskt! Jag och Jeppe har skakat hand på att vi ska titta på två filmer till, men just nu vet jag inte riktigt hur det blir med det, eftersom han sa att han var trött.




j


Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ lever lyxliv på Malta ;)

jo bara bra med mig med =) görs ikväll då?

2009-09-12 @ 23:08:07
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0