usch fy och blä!

Hade prov idag ju, DET VAR INTE ROLIGT! det var jobbigt eftersom han inte gjort några frågor typ, utan man skulle typ skriva allt man kunde.. suck! Men skrivet är skrivet. Vi får hoppas att det gick någolunda bra.
sitter och lyysnar på mysik och pratar med Linn på MSN.
Så är jag ledsen över att Sussie inte kan få igång MSN hos henne, eftersom hon skulle ladda ner nya MSN, men sen så bara fungerade det inte, såå irriterande GAAAAH! Idag är inte en så bra dag tycker jag. Inget blir som man tänkt sig. Jag satt och längtade hem hela dagen idag för att att jag skulle få prata med henne. Och såklart läsa hennes blogg!
Hon skaffade den igår! jag är så glad över det! wohoo 
 




j


Kommentarer
Postat av: sussie

du e så gullig :D provet gick bra ska du se. :) tänkte på dig!

2009-09-16 @ 16:54:36
URL: http://hellosus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0