s m o o t h i e

Sitter och dricker smoothie, som fick bli min frukost! Det är så himla gott!

Igårkväll var tjejerna hemma hos mig. Det var riktigt mysigt faktiskt! Vi satt i mitt rum med en massa ljus placerat lite överallt åt en massa snacks och så lite läsk till det. Vi planerade till vår nystartade blogg tillsammans!
http://aktaballarna.blogg.se/ 
vi är 9 tjejer som skriver i den. Vi skriver verkligen om allt mellan himmel och jord. JAG LOVAR!
alla stack strax efter tio. Kan bara säga att kvällen blev jättelyckad tillsammans med favorittjejerna!
synd bara att vi inte blev 9/9, det var två som saknades det var jättesynd att de inte var med. men men.
Jag var uppe till två igår typ, jag la mig i min säng och tittade på vänner (ovanligt va??) hade fortfarade ljusen tända så det var sjukt mysigt.

Idag blir det matteläxa.. snark!





j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0