Mys hos Amanda

Kom precis hem ifrån Mandisen. Eftersom hon varit sjuk sen i måndags så kände jag att jag ville komma hem till henne med lite choklad och cola. Tog cykeln till henne, smsade henne och frågade ifall hon var hemma vilket hon var. När jag kom till henne blev jag mött av hennes hund Elvis. Dörren var öppen och i köket satt henne snällaste föräldrar. De blev lite chockade att jag kom tror jag. Sen gick jag upp till Amanda som satt på hennes golv. Så tog jag fram påsen med chokladen och colan, hon verkligen hoppade upp i min famn. Hon blev så himla glad! Då blev jag också glad! Sen gick vi ner och då frågade hennes mamma Lena ifall vi ville ha te, de ville vi. Sen blev det smoothie också. Sjuuuuuukt gott!!! Det var så jäkla mysigt, vi satt och pratade jag, Amanda och hennes underbara mamma. Hade tända ljus. sen var jag tvungen att cykla hem igen.

fär att sammanfatta kvällen så säger jag bara; LOVE IT! hihi


Älskar dig älskadevännen min!

Imorgon blir det musikallektion! jag längtar!


j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0