längtar inte till imorgon iallafall

sussie var precis här, hon klippte sig. Mamma klippte henne. Henne mamma var här också. Det var en riktig trevlig kväll. De var här i en och en halv timme typ. Jag och sussie hann bara prata lite grann sådär, men jag blev glad bara av att se henne! eftersom det var ganska längesen.
Sussie, vi måååååste träffas så snart som möjligt igen för att prata på riktigt känner jag!

Jag vill hoppa över morgondagen helt allvarligt! det är världens jobbigaste! 6 lektioner plus klassråd. åååååååååååååååååååååååh! orkar verkligen inte, slutar fyra! SNARK! Vill att det ska vara torsdag då vi har musikal lektion då vi börjar jobba med The Wiz!


min fina syster! ♥ bilderna är tagna förra sommaren! hihi

j


Kommentarer
Postat av: Amelie

Ja, jättegott! Vilka mysiga bilder :)

2009-09-01 @ 21:20:49
URL: http://amelielivingmylife.blogg.se/
Postat av: Erica

Checka in min videoblogg :D

2009-09-02 @ 17:44:14
URL: http://musice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0