Har nog aldrig sovit bättre!

Hallåååå!

Gårdagen var riktigt bra. Skolan först, då vi hade matteprov, orientering och två läxförhör typ. Men dagen gick fort och efter idrotten som vi hade sista lektionen vänta vi på att Beckis skulle anlända till vår skola. Sen stack jag, Palex, Victoria, Maja, Miranda, Beckis och Therese hem till Palex. Hann inte stanna så jättelänge eftersom jag skulle åka till IKEA med familjen.
Vi käkade på IKEA. Vi skulle köpa en madrass till mig. Vi köpte en stor tjock madrass till mig.
Pappa fick åka och lämna den hemma först, för vi andra fick inte plats i bilen, då gick vi till skopunkten... SOM VAR STÄNGT! jag blev jätteledsen över det, Eftersom jag ville så gärna titta på ett par skor com jag vill ha, men istället fick vi gå in på Lindex, Stadium och Inter sport.
Senare träffade jag Victoria, Beckis, Amanda och Maja. Vi träffade på polisen som undrade om allt var lugnt i Hässelby. De var riktigt trevliga. Vi hade värsta konversationen med de. haha!
så tittade jag på Heroes igårkväll också, sen två avsnitt med Vänner.

Sen somnade jag i min säng vi ett kanske. Min säng med den nya madrassen i är helt underbar!




j


Kommentarer
Postat av: Tobias

åh nu vill jag sova igen :D haha

2009-09-19 @ 11:49:58
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

så härligt när man sover bra =)

2009-09-19 @ 11:58:34
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0