GRATTIS ÄLSKADE VÄN!

Idag fyller min fantastiska vän Amanda år! Men också Tobias, en grym bloggare! grym grym grym!
GRATTIS TILL ER BÅDA!!!

Idag efter skolan var jag med Sussie, vi var hemma hos mig. när vi kom hit gjorde vi mackor och te till det det var riktigt mysigt! och utanför regnande det.
Sen satt vi bara och pratade så att tiden bara rann iväg! Men det är så det alltid blir när jag och hon träffas.
Men det var sjukt jäkla mysigt att få sitta och prata med henne! Det är det ALLTID!!!
Vi skulle gått ut och ta kort, men så blev det inte, pågrund av vädret. Men vi har kommit på den brilljanta idén att vi ska göra fiskpudding som vi båda älskar så mycket. och MASSA smält smör till det! Så det sk a vi göra nästa tisdag. Det kommer ta typ 3 timmar att göra, men resultatet åååååååååh! gott i magen!
Det ser jag fram emot att få träffa Sussie igen så snart! överlycklig!
SUSSIE, DU KOMMER FÅ BREVET IMORGON! ♥ love you sis

j

Kommentarer
Postat av: sussie

dina sms får mig att le :) ser fram emot tisdag sjukt mkt och imorgon så jag får läsa lite :) hihi

2009-09-22 @ 19:53:57
URL: http://hellosus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0