going to arlanda today

HALLÅ!

Igår var det en riktig mysig dag, eller iaf efter skolan. Då jag åkte till vällingby tillsammans med Sussie. Det var jättemysigt att vara med henne! det blev inte sådär jättelänge men ändå!
Sussie, måste träffas igen så snart som möjligt! ♥

Igår när jag hade matte fick jag ett sms av mamma. Hon skrev att Laila skulle komma. Jag blev dunderglad!
Mamma och Laila var också i vällingby igår. Jag och Sussie mötte de så då följde jag med Laila för att leta efter skor. Mamma gick och handlade till tacosen som vi åt igår. Laila hittade ett par skor på topshop. Sen gick vi till Massagotti och köpte islatte med hasselnötsglass i. Åh det var så gott!!
Sen åkte vi hem gjorde mat. Så skulle vi köra Buzz men vi hittade inte kontrollerna. vi tittade självklart på Idol.
Eftersom Laila åker till Turkiet idag så skulle jag lära henne lite turkiska jag kan bra några få ord medan hon kan säga sååå mycket mer. Det var sjukt kul! hon har ju varit i turkiet miljoner gånger.
Jag fick skratta massor igår iaf! sååå jäkla underbart!
Vi snackade en massa strunt, sjöng och skrek hahahaha! det var nog det allra roligaste på hela kvällen, jag sjöng billie jean så skrek jag lite grann, efter så skriker Laila precis efter mig, det lät så himla roligt! oj vad vi skrattade!

Ja, idag ska jag följa med och lämna världens bästa moster på Arlanda, hon drar ju som sagt till turkiet idag med en kompis. Jag är såå fruktansvärt avunsjuk!

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0