det känns bättre nu

Förlåt för jättedåliguppdatering, men i torsdag mådde jag piss bara!!! FY FASIKEN ALLTSÅ!

Men igår började det att vända helt klart. Efter skolan stack jag och tjejerna till Vällingby för att fika och ha de mysigt. Plus att min käraste moster Laila kom till oss igårkväll. Det var så jäkla mysigt bara. Skönt att helgen började. skrattade en massa igår också, herregud vad jag och min moster är sjuka ibland alltså. kan skratta hur länge som helst alltså!

Idag har jag, mamma och Laila varit och tittat på Jeppe som spelat två fotbollsmatcher, De vann båda. När de vann sista matchen så hade några föräldrar fixat Pomac och fyverkerier. Det var bara GLÄDJE! åh! så underbart att se fotbolsskillarna så lyckliga!

Nu sitter vi och väntar på Greta, Lailas kompis. hon är så himla snäll och häftig! Vi ska käka på Gulan ikväll, MYYYYYYYYYYYYYYYSPYS!

Ja, iaf jag ville bara skriva att jag lever och att jag mår bättre än vad jag gjorde i torsdags då just det kändes som att jag hade kommit till botten! på riktigt!


j


Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt att det är bättre nu gumman ! :D

2009-09-26 @ 19:57:00
Postat av: Anonym

skönt att det är bättre nu gumman ! :D

2009-09-26 @ 19:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0