the wind

Hallå där!

sitter och lyssnar på musik. Så det händer ibland att jag sjunger en trudelutt! hahahahahahahaha
Nej, men iallafall! Idag var det bas och fördjupning. Jag hade först musik, sen slöjd. På musiken satt jag och Sara och tränade på lite låtar från vår musikal.
Efter lunchen hade jag slöjd, då jag satt med Miranda och Amanda. vi satt och skrattade hela tiden typ. 
 
Jag är jättetrött bara för att jag inte fick sova en enda blund inatt. För att det blåste sjukt mycket så det lät som att fönstren skulle spricka och gå sönder och så knarrade det i väggarna, SJUKT LÄSKIGT!!
så jag låg och var rädd hela natten! blää!





j


Kommentarer
Postat av: sussie

hihi varsigod :) tack sjäälv <3

2009-10-07 @ 17:06:33
URL: http://hellosus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0