h to the östlov

förlåt för jättedålig uppdatering! FÖRLÅT!!

Jag var sjuk onsdag och torsdag, då var lilla jag hemma. På fredag var jag i skolan då vi hade FNkonsert, det gick väl ja, jag vet inte med jag säger bara tack och lov att vi har pouya som kan få allt under kontroll. haha!
fredag till lördag sov victoria hos mig. Igår, lördag var vi alla girlsen hos victoria. SJUKT MYSIGT!
älskar älskar älskar!

Jag har nog inte fattat riktigt än att det är lov, eller ja lovet börjar ju typ imorgon, så det är lugnt! 
jag är såååååå glad att få känna att vi är lediga i en hel vecka från och med imorgon! sååååå underbart!
Imorgon ska jag, lillebror och mamma på bio tror jag. det ska bli mysigt det!

Nej, nu ska jag dra ut!

PÖSS

j

Kommentarer
Postat av: Tobias

tack så jättemycket :D du är så jävla gullig :D stor puss!

2009-10-25 @ 17:08:13
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0