du är min stjärna

Sitter här hemma all my myself! Eller snart ska jag ut och träffa polarna, haha! vet inte vad vi ska hitta på faktiskt, men någon blir det alltid! Det kan jag lova!
Idag fick vi sluta halv två, det var otroligt skönt! Efter skolan följde Amanda, Miranda, Therese och Maja med mig hem, lite senare kom lilla Beckis också. Vi gick in på ica och köpte en massa tjockissaker som vi sen vräkte i oss. Herregud alltså! hoho

Imorgon kanske moster kommer hit, eller hon måste! eftersom hon snart drar till the US! buhuu!
sen måste jag få träffa min lilla sjukling också, Victoria!
Du måste försäka bli frisk ikväll! hihi

Nej, nu måste jag höra med tjejerna hur det blir.


PÖSS



j


Kommentarer
Postat av: sussie

cute darlin :)

2009-10-09 @ 23:44:30
URL: http://hellosus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0