veckorna bara rinner iväg

Har precis tittat på ett avsnitt av vänner då jag också åt mellis. gott!

Jag tycker det är helt sjukt att det redan är fredag imorgon, det var precis tisdag typ. Det är galet verkligen! Men det är väl bra det. hoppas bara inte att december går lika fort, dör jag vill verkligen njuta av den härliga julmånaden. Första advent på söndag, myspys! Då ska vi hem till mormor och låtsas morfar för att hjälpa de med lägenheten. och bara umgåsa med dom plus min moster. De flyttade ju igår, så det känns lite surt att tänka på det, men jaja. Jag ska försöka vara positiv.

Ska kanske hem till Olivia senare. Men vi får se! Hoppas på det iallafall!


en otroligt bra låt!

j


Kommentarer
Postat av: Tobias

God morgon du :D underbart med fredag imorgon

2009-11-26 @ 22:11:08
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0