sunday boring sunday

Det enda jag går runt och tänker på just nu är att det är söndag, vilket innebär att imorgon börjar allvaret igen..
Lovet har gått jättefort, men ändå inte. Kontigt nog, med det är precis så det har känts. Jag orkar inte skolan! Plus att den här veckan som börjar imorgon kommer inte vara rolig. Det enda jag ser fram emot den här veckan är på onsdag då jag äntligen ska få träffa mormor, låtsas morfar, moster och morbror. Min moster och låtsas morfar kommer hem på onsdag ifrån USA. Det ska bli sååååå kul att äntligen få träffa alla! Har inte träffat någon utav dom på sjukt länge. Vi ska fira mormor som fyller 60 år. Jag längtar faktiskt jättemycket! Det ska bli grymt helt enkelt! Men jag vet att onsdagen kommer gå jättelångsamt på dagen, plus att det är lååång dag då. SNARK! men jaja. Sen på torsdag ska jag och papi på THIS IS IT! Det ser jag fram emot också.

Nej, nu måste jag börja med en grej till mormor.


moster&morbror - min glädje! ♥


j


Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag är seriös :O helt sjukt va?

2009-11-02 @ 00:05:39
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0